4 stappen

4 stappen naar een optimale marketingmix.

Starter of gevestigde ondernemer, 1 ding blijft: presentatie is alles!

Je wilt interesse wekken, gesprekken aanknopen en partijen ontmoeten die je verder brengen. Gevonden worden door jouw doelgroep en jouw producten of diensten wil je hen laten zien. Wat je gaat communiceren en hoe je dat gaat doen, moet kloppen met waar je voor staat als mens en als ondernemer. De beleving van jouw boodschap moet jouw gevoel overbrengen, deze hoort te vertellen wat jij echt bedoelt!

Jouw visie en je missie heb je helder voor ogen, daaruit volgt je strategie en daarop baseer je de keuzes voor marketingmiddelen die het beste passen om jouw doelstellingen te realiseren. 2MKB helpt je graag om te komen tot marketing en communicatie die past bij jou en bij je bedrijf. Zowel online als offline. Van idee via strategie naar ontwerp, productie en als je dat wilt dan nemen we ook het onderhoud en beheer, gedeeltelijk of helemaal, van je over.

Jouw ideale marketingmix in 4 eenvoudige stappen, begint met koffie en een goed gesprek…

Stap 1
Koffie & een goed gesprek

Samen toetsen we je strategie en indien nodig gaan we die verhelderen. In een open gesprek komen we snel tot essentie van jou, je organisatie en jouw activiteiten.

Stap 2
Communicatieplan & ontwerp

Na ons gesprek werken wij jouw ideale marketingmix uit en we doen je een voorstel in de vorm van een communicatieplan met een schets-ontwerp voor de middelen die we adviseren.

Stap 3
Ontwikkelen & uitwerken

Na jouw goedkeuring gaan we de afgesproken producten ontwikkelen, inrichten en werken we tegelijkertijd de nodige content (tekst en beeld) voor je uit.

Stap 4
Jouw optimale marketingmix

Jouw marketing-mix op maat, bijvoorbeeld – een combinatie van website, nieuwsbrief, visitekaartjes en een LinkedIn profiel – wordt opgeleverd en we laten je ook zien hoe je de verschillende communicatie tools kunt gebruiken en beheren.

Dus….

Wil je er nog over nadenken?! Of gaan we een goed gesprek aan?

Deel dit via:
Scroll naar boven